29 juni 2021

BPerfect Stacey Marie Carnival III Love Tahiti Palette

Så fick jag bli hemma idag, har haft en extremt sömnlös natt med mycket värk i handleden. Har inte kunnat använda handen i någon större utsträckning idag. Sååå jäkla trött att jag nästan mått illa. Har varit skitvarmt idag och jag har inte ens orkat tänka tanken på att vara ute, hade inte kunnat gjort nåt ändå, ont i handen. Så jag har suttit i källaren i princip hela dan.

Två av de youtubers jag brukar titta på gjorde en collab tillsammans och de använde nedanstående palett. Jag tyckte om färgerna de använde, som de slumpmässigt dragit fram så jag kände för att använda samma. 



BPerfect Stacey Marie Carnival III Love Tahiti Palette.






Bas för skuggorna: Eyeshadow Base från NYX Cosmetics.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Mango.
Yttre vrån: Grape.
Över rörliga delen av ögonlocket: Starlight.
Under ögat: JJ.
Highlight i inre vrån: Vanilla.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Liner Passion från Arttitude Cosmetics.
Glitter i globlinjen: Glitter Eyeliner Jem från BH Cosmetics, förstörde hela looken, för det här glittret är värdelöst. Oglittrigt, och själva smetet som glittret ligger i syns på huden, blir lite blankt och syns för tydligt.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Glitter Storm Lipstick Cosmic från Ciaté London.



Primer: Prime Time från bareMinerals.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil 01 Hâle léger från Yves Rocher.
Highlight: Lyra från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Blush: Tutti Frutti Fruit Cocktail Blush Duo Plumagranate från Too Faced.



Vi får se hur det blir i morgon är handen bättre går jag till jobbet, men annars inte. 

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...