30 juni 2021

Garnet for January - BH Cosmetics

Har varit hemma idag igen. Tyckte att handen var på väg mot det bättre men nu på eftermiddagen så är den värre igen, jäkla skit. Kan nästan inte skriva. Har dessutom känt mig konstig i huvudet hela dan. Yr och snurrig nästan så att jag mår illa. Har en lätt huvudvärk och känt mig helt off hela dagen. Konstigt, för jag har faktiskt sovit ganska bra i natt, vilket jag ju nästan aldrig gör. Vet inte vad det är för fel... Hur som helst så tänker jag jobba i morgon, det får gå som det går.

Jag tänkte att jag skulle ändå filma till YouTube kanalen. När jag nu ändå sitter hemma och inte har nåt för mig. Visste inte riktigt vad jag skulle ta för palett, men till slut så blev det en av paletterna från BH Cosmetics Birthstone Collection. Garnet för Januari. 

Kände för att göra en sotning och lite glitter på det.




Garnet for January - BH Cosmetics






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Go-Getter.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Werks It samt pressat glitter Street Smart.
Highlight i inre vrån: Productive AF.
Eyeliner: Cake It! Liner Desire från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Everlasting Liquid Lipstick Witches från Kvd Beauty.



Primer: Prep+Prime Natural Radiance Primer från MAC Cosmetics.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Pillow Talk från Ofra Cosmetics.
Blush: Powder Blusher Bloom från Beauty Bay.


 Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...