31 mars 2021

Cartagena Mágica Palette - Nomad Cosmetics

Jag går här fortfarande och väntar på provsvar från Coronatestet jag tog i gårförmiddag. Har inte hört nåt ännu och så länge får jag hålla mig hemma. Nu mår jag ändå helt okej när det gäller det, det är nog handen som stör mig mest, har svårt att greppa saker. Men den är också mycket bättre än för ett par dygn sedan. 

Har dock inte blivit så många knop härhemma idag. Äldsta dottern har ju flyttat hem, så vi hade lite saker att packa upp. Alla hennes skafferivaror och sånt har vi stuvat in i vårt skafferi. Jag gick också upp på vinden och hämtade kartongen på påskgrejor. De ska upp i morgon. Annars så blev det väl en sminkning då... som vanligt.



Cartagena Mágica Palette - Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från the Cartagena Mágica Palette från Nomad Cosmetics.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Toda la Vida.
I globlinjen: Realismo Magico.
Yttre vrån: Otro Demonios (samt en dutt Carbon från MAC, blev fläckigt, men inte skuggornas fel, handhavandefel...).
Inre halvan av ögonlocket: Más Intensa.
Under ögat: La Luz Malva.
Highlight i inre vrån: Galactic Purple från 50/50 Makeup.
Eyeliner: Fluidline Sassy Moss på inre halvan och Fluidline Dark Envy mot yttre vrån och vingen, båda från MAC.
På vattenlinjen: Pro Longwear Waterproof Colour Stick Ever Evergreen från MAC.
Mascara: the Colossal från Maybelline på övre fransraden. Mega Volume Miss Manga Green från Loreal på undre fransraden.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Matte Lipstick 322 Velvet Passion från Kiko Milano.



Primer: First Light Priming Filter från Becca Cosmetics.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porecelain från 183Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Galactic Purple från 50/50 Makeup.
Blush: Tutti Frutti Fruit Cocktail Blush Duo Plumagranate från Too Faced.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...