25 februari 2021

The Greed Palette - Lucky Bunny Cosmetics

Snabbt inlägg... igen, tröttare än tåget. Har haft en sjuhelsikes dag på jobbet och jag höll knappt på att orka ta mig hem. Blev pizza för mig och gubben och nu kommer jag att krascha i bingen. 

Blev i allafall lite lila i morse. 




The Greed Palette från Lucky Bunny Cosmetics.




Gliiittteeerrr!





Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer.
Samtliga skuggor från Lucky Bunny Cosmetics Greed Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Kiki samt Angel.
I globlinjen: Trixie.
Yttre vrån: Lola.
Över rörliga delen av ögonlocket: Candy.
Under ögat, mot inre vrån: Bunny.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: från Pixie by Petra's Glitter-y Eye Quad Rose Bronze.
Highlight i inre vrån: Highlighter Rose Gold från Kicks. (utgången produkt).
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.





Läppstift: 305 Burgundy Matte från Viva la Diva.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: HD Liquid Coverage  Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Blush: Blushon Bubble nr 120 från Nouba.
Highlighter: Highlighter Rose Gold från Kicks.



 

I morgon är det ÄNTLIGEN FREDAG!

Natti, natti!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...