26 februari 2021

The Summer Palette - Fifty/Fifty Makeup

Så var det äntligen fredag. Jag kan inte med ord beskriva hur min jobbfredag har varit... fullständig panik. Sååå mycket folk (corona, vad är det för nåt...) från samma sekund vi drog upp gallret tills jag gick hem vid klockan sex... fullt ös medvetslös... typ när det lugnade ner sig strax innan sex bryter man ihop och bara står och fnissar, orkar inte mera... Jag orkade knappt köra hem...

Men innan jag visste att helvetet skulle braka lös så gjorde jag en sminkning med The Summer Palette från 50/50 Makeup. 









Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från 50/50 Makeup's Summer Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Flamingo.
I globlinjen: Passion Fruit.
Yttre vrån: Atlantic.
Inre halvan av ögonvrån: Soleil samt glitter Starburst från Coastal Scents.
Highlight i inre vrån: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
På vattenlinjen: Pro Longwear Waterproof Colour Stick Ever Evergreen från MAC.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.




Long Lasting Liquid Lipstick Cancun från Ofra Cosmetics.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Perfect Powder Rouge 28 Purple Dream från Isadora.



 Nu stupar jag i säng... Natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...