31 juli 2020

Lollipops - American Nails

Letade fram ett gammalt lack i min samling. Så gammalt att ni vill inte veta. Köpte det av en tjej som jag gick och gjorde mina naglar hos för läääänge sedan, hade en kort period i mitt liv när jag gjorde det. Nu har jag givit upp, för de ramlar av efter bara ett par dagar. Inte värt pengarna. Nåja, det här märket var det hon hade på salongen och jag köpte ett antal av hennes flaskor. Denna är nog min favorit när det kommer till färgen. Vet inte varför jag inte använder den oftare, för färgen är right up my alley!



Lollipops från American Nails





Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...