30 november 2019

The Tribe Palette - Juvia's Place

Jobbarlördag, löningshelg, Black Friday... say no more... vi har slitit i vårt anletes svett. Fy fasiken vad hysteriskt. Har folk inga liv... ursäkta men jag blir lite trött. Helt galet. Jag vet inte, men jag tycker inte den här Black Friday rean är så bra att man hoppar jämfota av lycka.. faktiskt. Inte bättre än vilken rea som helst. Jag skulle hellre stannat hemma med familjen, tagit det lugnt och ätit gott. Men tja, jag har jobbat. Försökt serva alla dessa människor som är ute och shoppar på rea. Hoppas de var nöjda...

Nåja, när man nu ändå jobbade, så kan man väl blinga lite, lördag och allt. Så, myyycket glitter har det varit idag. 







Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Grädde från Färg.
Samliga övriga skuggor från The Tribe palette från Juvia's Place.
Längs brybenet ovan globlinjen: Oromo
I globlinjen: Ashanti.
Mitt på locket: Chaga.
Yttre vrån: San.
Under ögat: Kuria.
Highlight i inre vrån: Koro.
Glitter mitt på ögonlocket: Champagne från Ztirl Cosmetics.
(Veganskt, Cruelty Free och biologiskt nedbrytbart. Få 20% i rabatt om ni använder kod marinaforztirl på www.ztirlcosmetics.com).
Eyeliner: Epic Ink Liner från NYX Cosmetics.
Mascara: Top+Bottom Mascara Ebony från Ardell.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Matte Lipstick Chili från MAC.



Primer: Photo Finish Foundation Primer från Smashbox.
Bas: Born This Way Pearl från Too Faced.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Strobe Highlight Flash från Revolution Makeup.
Blush: Duo Cheek Color Bahama Bronze från BH Cosmetics.
Mist: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...