30 november 2019

HM och Nfu Oh

Två lack. Svart bas från HM, Neo Noir och ovanpå det ett lack från Nfu Oh, nr 51. Nfu Oh är ett flake lack som blir nog snyggst ovanpå ett annat. Jag har några stycken, de är/var svåra att få tag i. Och jag vet inte varför jag inte använt dem mera. För de är otroligt snygga. Den här kombon som sitter på mina naglar i skrivandes stund blev så snygg, i mina ögon, att jag har svårt att sluta stirra på mina naglar.  Glödande eld, som skiftar när man vickar på naglarna. Så jäkla snyggt. Kan också bli snyggt på ett rött eller kanske brunaktigt lack möjligen. Men det här... gillar jag skarpt!



Så, kombinationen är Neo Noir från HM och Nfu Oh nr 51. Sååå snyggt! Dessutom är flaskorna från Nfu Oh som små konstverk. Borde tagit en bättre bild, men det är ju en byst, en kvinna med korsettklänning eller hur jag ska beskriva det. I love it.






Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...