26 maj 2019

Tutti Frutti Razzle Dazzle Berry - Too Faced

Regnig söndag med inget särskilt på agendan. Vad gör man då? Well, har man varit och sminkshoppat dagen innan så måååste man ju sätta sig ner och testa lite av grejorna. 

Så jag började med paletten från Too Faced, rouget från Kicks som funkar bättre som higlight, läppstift från Smashbox, rouget från Physicians Formula. Så nöjd med dessa prylar!




Bas för skuggona: Lock-It Conceale Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Samtliga övriga skuggor från Too Faced Tutti Frutti Razzle Dazzle palette.
Längs brynbenet: Pink Suede.
I globlinjen: Boys n berry.
Inre halvan av ögonlocket: Razzle.
Mitt på locket: Berried Treasure.
Yttre vrån: Bad To The Berry.
Under ögat: Thats My Jam!
Highlight i inre vrån: Dazzle.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: The Colossal Volume Express från Mayblline.

Som vanligt när jag testar lösfransar så bli det skit. Den ena hänger ner mera än den andra så det ena ögat ser mörkare ut än det andra... gaahhh!






Always On Metallic Matte Liquid Lipstick Dark Crystal från Smashbox.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Under ögat: Photo Op Under Eye Brightener från Smashbox.
Shimmer: Glow Serum från Beautaniq Beauty.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: är egentligen ett rouge... Baked Blusher Glam Shic från Kicks.
Blush: Murumuru Butter Blush Rosy Pink från Physicians Formula.



Ja men ni ser ju, ena ögat täcks av mina lösfransar, det andra inte... ja ja, en vacker dag kanske jag kan få till det.



Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...