28 maj 2019

Spektral Palette - Linda Hallberg Cosmetics

I fredags skaffada jag äntligen Linda Hallberg Cosmetics nya limiterade palett Spektral Palette. Såå fin i färgerna. Som vanligt är hennes produkter lättjobbade, väl pigmenterade och möjliga att bygga upp färgstyrka. Detta är den första produkt hon släpper som inte lanseras som multiuse utan som en skuggpalett. Men så klart går den att använda till andra omåden än ögonen ändå. 





Bas för skuggorna: Uban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Samtliga övriga skuggor från Linda Hallberg Cosmetics Spektral palette:
Längs bynbenet ovan globlinjen: Unknown.
I globlinjen: Eerie.
Yttre och inre vrån: Occult.
Mitt på ögonlocket: Abstract.
I yttre vrån även en dutt: Fornax från Lindas Infinity palett.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Ultra Strobe Balm Euphoria från Make Up Revolution.
Mascara: the Volume Express Mascara från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.






Läppstift: Mauve me Matte 306 från Viva La Diva.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Under ögat: Photo OP Under Eye Brightener från Smashbox.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: Baked Blusher Glam Chic från Kicks.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Blush: Murumuru Butter Blush Rosy Pink.



Blev inte särskilt nöjd med den här looken, men det beror inte på paletten, utan på mig själv. Hade en dålig dag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...