03 januari 2019

Moonlight - Pure Ice Nailpolish

Mitt första lack på nya året är detta. Moonlight från Pure Ice Nailpolish. Lite besviken är jag. För det är snyggare i flaskan än på nageln. Det lila skimret som syns i flaskan och som gjorde att jag föll för det här lacket syns inte alls på naglarna. Liiiite tjockt att lacka med också, men ingen större fara.

Ber om ursäkt att ni alltid får se mina naglar när lacket är avskavt och trist. Dessutom har jag sabbat lacket på lillfingernageln.

Oh well, jag har betalat en tjuga på Dollarstore för det här lacket så det är väl ingen större förlust.







Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...