03 januari 2019

Think Pink - Coastal Scents

Har kommit hem sent ikväll och känner mig risig, så sängen gäller så fort som möjligt. Vill bara slänga upp detta lite snabbt. Glömde fota i morse så i allafall ögon/mun bilder är tagna när jag kom hem, vilket syns. Lite flötigt och geggigt... men men.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Rosy Pink från Coastal Scent's Think Pink Palette.
I globlinjen: Cinnabar Rose från samma palett som ovan.
Inre halvan av ögonlocket: Light Pink från samma som ovan.
Yttre vrån: Gunmetal från samma som ovan.
Highliht i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Pearl Matte Face Powder Pink Buttercream från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Masterpiece Rich Black från Max Factor.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.






Läppstift: Retro Matte Liquid Lip Colour Silver Spoon från MAC.



Primer: Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelaine från IsaDora.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Pearl Matte Face Powder Pink Buttercream från MAC.
Blush: Beautycycle Berry Blossom.




Natti natti!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...