30 september 2018

Fredagssminket med guldglitter

Har haft jobbarhelg. Det innebär kliva upp tidigt och komma hem sent. Har inte hunnit lägga upp så mycket här. 

Så här kommer det nu i långa rader. Är äntligen ledig i morgon måndag. Ska upp lite tidigt ändå och åka iväg för att klippa mig. Äntligen.





Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Luna från Make Up Geek Manny Mua palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sora från samma palett som ovan.
I globlinjen: Mars från samma palett som ovan.
Mitt på locket: e/d Gold från Make Up Store med glitter Blue Moon också från Make Up Store ovanpå.
Yttre vrån: Poise från MAD Minerals.
Highlight i inre vrån: Smashbox+VLADA Petal Metal Highlighter.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Currant från MAC..
Läppstift: 09 från Coastal Scents.




Primer: Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics blandat med
Bas: Clinique Even Better 24 Linen.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Too Faced Milk Chocolate Soleil.
Highlight: Smashbox+VLADA Petal Metal Highlighter.
Blush: från Make Up Revolution Sugar and Spice palette.





De va de hele!


Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...