29 september 2018

Rosashock

Min lediga dag nummer två (i torsdags) när jag suttit och bara lekt lite. Älskar min nya sminkhörna och skulle kunna sitta där jämt. Försökte använda lösfransar. Gör det sällan, så jag suger ju på att sätta dit dem. Nåja, det var inte så noga när man bara sitter och lallar lite hemma.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Skuggor: 
Vanilla från MAC.
Rosa samt orange skugga från Jolie Beautys Royale palett.
Cinnabar Rose samt Coral Rose Coastal Scents Think Pink palette.
Highlight i inre vrån: Equinox från Sleek Make Up's Solstice palett.
Eyeliner: Jet Black Liquid Eyeliner från Kicks.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Lösfransar från HM, utgången sort.






Millebaci nr 11 från Nouba.



Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: Equinox från Sleek Make Up's Solstice Palett.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palett.





Ursäkta min hairdo ... det är så här jag ser ut när jag går hemma och bara är ledig. Står inte ut med att ha håret hängande i fejset, särskilt när det är lockigt efter att jag blöter det varje morgon.

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...