23 april 2018

Fuchsia Flash - Flossie Diamond Cosmetics

Här kommer ett lack som jag har haft i många år. Blev lite sopig applicering. Kunde inte hålla mig stilla länge nog för att det skulle torka, så jag sabbade det lite. Lite skirt är det också så det hade nog inte skadat med en tredje applicering. Penslen är lång och tunn. Jag som alltid klagat på dessa korta Wide Brush som kom för länge sedan och som jag inte gillat börjar nu ändra mig. Har använt dem så ofta nu så när jag väl råkar få tag i ett lack som har den långa tunna borsten så upptäcker jag att jag inte gillar den. Det är aldrig för sent att ändra sig!



Fuchsia Flash var namnet, som ni ser.








Somrig färg tycker jag!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...