24 april 2018

Take Me Back To Brazil - BH Cosmetics

För min kollega Hannah som jag numera bara jobbar tisdagar med (när jag var i Gränby, var det ju varje dag) gjorde jag en gul sminkning, eftersom hon gillar gult. Detta var vår sista arbetsdag ihop och jag kommer att sakna henne (och alla andra) mycket. Jag har några dagar kvar att jobba, men för henne och mig var det den sista. Nästa tisdag har vi stängt så då ses vi ju inte.




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor: från BH Cosmetics Take Me Back To Brazil palette.
Dutt i inre vrån samt under brynets högsta punkt: pigment Sugar Rush från Make Up Geek.
Eyeliner: Tatto Liner Trooper från Kat von D samt glitter längst ut på vingen Starburst från Coastal Scents.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: the Colossal Volume Express Mascara från Maybelline.






Läppenna: Firebird från Urban Decays Gwen Stefani colletion.
Läppstift: Firebird från Urban Decays Gwen Stefani collection.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från Loreal.
Bronzer: 03 Beautys Touch Illuminating Face Powder från Milani.
Highlight: från NYX Love You So Mochi Arcade Glam.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom från IsaDora.




Sent, så jag ska krypa i säng... natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...