02 november 2017

Cupol - Make Up Store

Lite enkelspårigt här... nästan samma som igår, kände mig fantasilös i morse, skulle bara till frissan och sen hem igen. Fick bli en mörkbrun sotning.  Var så himla trött i morse så jag låg i det längsta och klev bara upp och gjorde mig i ordning. Ett kort besök hos distriktsköterskan för att kolla blodtrycket och sen for yngsta dottern och jag iväg för att klippa oss båda två.  Så skönt att få det gjord. Så bilderna är nedan är fortfarande långhåriga...:-)




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: m/s Cupol från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: Opal från Kat von D´s Alchemist palett.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Aqua Brow 03 från Make Up For Ever.





Velvet Matte Lip Pencil Mysterious Red från Nars.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Devotee från Nars True Story palette.
Blush: Outlaw från samma palett som ovan.




Tja och blodtrycket var fortfarande lite för högt, trots höjd dos på medicinen. Så det blir ett besök hos läkaren om några dagar. Kanske han kan göra nåt åt min hjärtklappning också då, vi får se.


Inga kommentarer:

Oceanic Palette - Ace Beauté

Den här paletten har jag spanat in i många år. Har alltid velat ha den men fraktkostnader från det här företaget är svindyr. Och på det komm...