04 november 2017

Mauve Me - Viva la Diva

Letade fram Mauve Me paletten från Viva la Diva imorse, den kom väl ut för snart ett år sedan eller nåt sånt. Kände för lite lila. Inte min favoritpalett kanske, men nu fick den va med ändå. 

Har haft en "gråtdag" idag igen, så när jag väl kom till jobbet så var sminet borta i yttre vrån. Så jäkla irriterande. Vet inte varför det blir så där ibland, jag är ju inte allergisk eller nåt sånt heller, så jag vet inte.




Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Samtliga skuggor från: Mauve Me paletten från Viva la Diva.
Love
Caress
Amaze
Shimmy
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC samt glitter eyeliner Synergy från BH Cosmetics.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Everlasting Liquid Lipstick Ayesha från Kat von D.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Amethyst från Kat von D´s Alchemist palett.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom från IsaDora.




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...