22 januari 2016

Dark Navy

Fredag. Jag brukar alltid köra glitter på jobbarhelger/fredag. Så även idag. Dock lite mer diskret. Ett nytt glitter från BC Cosmetics som jag inte använt ännu. Inte så väldigt glittrigt, tyvärr. jag gillar ju när det blingar rejält. Får väl smacka på mera i morgon kanske.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt paintpot Imaginary från MAC.
Highlight: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över hela locket: Dark Navy från NYX.
Dutt i inre vrån: Sugar Rush från Make Up Geek.
Under ögat: Depravity från Make Up Revolutions Give Them Nightmares palett, ovanpå det glitter Royal Purple från BH Cosmetics.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Eyeliner: Cream Eyeliner Plum Purple från E.l.f.
Bryn: Brow Artist Genius Kit Medium/Dark från Loreal.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Porcelain från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Dream SunGlow Bronzing Powder 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Highlighter Powder från H&M.
Rouge: 06 Pink Blossom från IsaDora.



Läppenna: 27 Zinfandel från IsaDora.
Läppstift: 290 Plum Passion från Loreal.





De va de hele.... Tidig nattning ikväll, måste ju upp och hinna sätta på glittret i tid i morgonbitti ;-)

Sminka lugnt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Läcker kombo.
Kramis.Jennie

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...