01 juli 2015

Violet Sombre - Yves Rocher

Inlägg från mig så här i sommarvärmen... som äntligen kommit!! Åhhh så skönt! Har suttit ute ikväll och ätit middagen efter att jag kom hem från jobbet, åtta på kvällen och det var alldeles ljummet ute och är fortfarande. Det är sånt man lever på hela vinten sen, iallafall jag. 

I morse blev det lila igen, min favvo... hänger som vanligt ihop med färgen på naglarna. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face och Color Riche Eye Color Pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: 32 Violet Sombre från Yves Rocher.
Yttre vrån och upp mot brynbenet: 04 Noir Précieux från Bourjois.
Under ögat: Beautiful Iris från MAC.
Eyeliner: Gel Intenza Eyeliner 03 Violet Black från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt Mix & Match Eyebrow Colour 1.Dark från Viva la Diva.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Infalible 24H Powder Foundation 160 Sand Beige från Loreal.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: E.l.f Blush Coy.
Rouge: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom från IsaDora.



Läppenna: Cosmo från Make Up Store.
Läppstift: Matte Lip Pen First Kiss från H&M.




Sminka lugnt!



Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...