25 juni 2015

Blågrön röra

Knallig sminkning idag igen... inte så nöjd med denna, blev lite kladdigt. Nåja, det blev som det blev. Nåt annat kommer i morgon...




Primer: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: Creme Bruhlee från Wet n Wild.
I globlinjen närmast brynbenet: m/s Beaver från Make Up Store.
I globlinjen: in mot inre vrån Lime från Färg och mot yttre vrån Medelhav från Färg.
Yttre vrån: m/s Ink från Make Up Store.
Över rörlig delen av locket: blå skugga från Färg, inget namn.
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Blue Black från Loreal.
Under ögat: penna från yttre vrån och 2/3 in mot mitten Coloricon Turquoise från Wet n Wild med Ink ovanpå samt Le Crayon Kohl Bleu från Lancome med m/s Wave från Make Up Store ovanpå.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlach Mascara.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt Mix & Match Eyebrow Color 1. Dark från Viva la Diva.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bronzing Powder Gorgeous Glow från H&M.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Rouge: Blush Color Luxury från Make Up Store.



Läppenna: Cosmo från Make Up Store.
Läppstift: Color Riche 132 Magnolia Irreverent.



Sååå trött nu, har haft en totalt hysterisk arbetsvecka, och morgondagen återstår ju. Idag var jag så stressad att jag nästan började lipa... hur illa är det inte då. Men som sagt, bara i morgon kvar sen är jag ledig i tre dagar. Och sen är det ju bara tre veckor kvar till semester. Sååå efterlängtat!

Så länge, sminka lugnt!B

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...