18 maj 2015

Hittat upp ur flyttkartongerna :-)



Halloj alla! Jag har äntligen tagit mig upp ur alla flyttkartonger och fått ordning på röran i mitt nya hem. Bara lite småskrot här och där som ska fixas med. Behöver skaffa lite hyllor och sånt så att jag får upp lite mer saker som inte finns plats för just nu. Lite gardiner också fixas men det känns inte som panik just nu. Såå skönt att ha lite ordning äntligen. 

Mitt smink behöver också få lite mer förvaring, har dock inte listat ut på vilket sätt ännu, men just nu står det saker över hela badrumsgolvet, som inte får plats i mitt sminkskåp, funderar fortfarande på en lösning där. Tips emottagets med tacksamhet!

Här kommer en sminkning som jag gjorde strax innan flytten, lite mesigt och dåliga bilder, men ni får hålla tillgodo så länge tills det kommer bättre.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Color Riche Eye Color Pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
I globlinjen:  Nyponros från Färg.
Inre vrån: Mineral Eye Colour Golden Lilac från Lily Lolo.
Yttre vrån: Singel skugga nr 329 från Nouba.
Dutt i inre vrån: Nr 152 från Pierre Rene.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: False Lash Wings  Intenza från Loreal.
Bryn: Aqua Brow 03 från Make Up For Ever.




Primer: Studio Secrets Professional smoothing resurfacing primer från Loreal.
Bas: Youthful Glow foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Rouge: Sin från Nars.
Bronser: Dream SunGlow Bronzing Powder 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.



Läppglans: Moisturizing  Lip Gloss 40 Purple de luxe från IsaDora.




De va det hele, sminka lugnt!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...