26 april 2015

Svart och silver

Sminket från lördagsmorse, skulle iväg och jobba. Min gubbe tycket jag skulle ta nåt silvrigt... så det blev en kombination av silver och svart. Inget nytt under solen... men gångbart i alla väder.




Bas för skuggorna: Take On The Day eyeshadow primer från Wet n Wild.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: Ombre Magnetique Urban Silver från Lancome.
Yttre vrån: m/s Polution från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: False Lash Wings Intenza från Loreal.
Bryn: Super Liner Brow Artist 03 Brunette från Loreal.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil 01. Hàle léger från Yves Rocher.
Highlight: Wet n Wild Mega Glo Illuminating Powder Catwalk Pink.
Rouge: Beautycycle Blush Berry Blossom.



Inget läppgunk på bilden, men senare använde jag samma som i inlägget innan, ofärgat från Loreal.


Nu ska jag som sagt ägna mig åt att packa mina prylar och flytta.... igen. Lägger förstås upp bilder här om jag hinner, men annars så hörs vi nära jag kommit ur kartongerna. 

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...