19 maj 2015

Nouba och Viva la Diva

Här kommer en blå sminkning... inget nytt. Var uppe tidigt som fasen i morse, tröttare än tåget och fantasin är inte på topp så dags precis. I morgon har jag sovmorgon och lite mera tid på mig, kanske kan jag åstadkomma nåt mer roligt då. Den som lever får se...




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt blå penna från Coastal Scents.
Higlight: Creme Bruhlee från Wet n Wild.
På rörliga delen av locket: singel skugga nr 49 från Nouba.
Yttre vrån: 663 Thunderstruck från Viva la Diva.
Under ögat: penna Metallic Sea från Make Up Store med Thunderstruck ovanpå.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: False Lash Wings Intenza från Loreal.
Bryn: Aqua Brow 03 från Make Up For Ever.




Bas: Fit Me 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Dream SunGlow Bronzing Powder 03 Bronze från Maybelline.
Higlight: Arctic Sun Highlighter Warm Natural Glow från Lumene.
Rouge: 06 Pink Blossom från IsaDora.



Läppstift: Color Drama  Intense Velvet Lip Pencil 310 Berry Much  från Maybelline.




Har hunnit klippa mig också, under tiden jag kämpat med flyttkartonger och annat... sååå himla skönt, bort med alltihopa bara... 

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...