27 februari 2015

Fredagsglitter

Äntligen fredag! Jag har en jobbardag kvar, sen får jag en halv helg ledigt. Har haft så hysteriskt mycket idag, så man hinner knappt ens andas... Sitter här nu och känner mig sååå trött och har ont i kroppen, värker av trötthet. Åtminstone lyckades jag se till att klockan ringde i rätt tid, så jag hann göra en ordentlig sminkning i morse. Lite glitter blev det idag, det är ju ändå fredag!




Bas för skuggorna: Color Riche Fixing & Unifying Eyeshadow Primer från Loreal samt Color Tatto 24 HR 20 Turquoise Forever från Maybelline.
Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: gråbeige skugga från Loreals palette La Palette Nude 01 Rosé.
Inre och yttre vrån: m/s Royal från Make Up Store.
Mitt på locket: Peace från Urban Decay samt glitter Luna från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Longwear Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Earth Powder 52 från Nouba.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Rouge: Baked Blusher Honeymoon från Kicks.



Läppenna: 32 Rouge Foncé från Yves Rocher.
Läppglans: Glam Matte 513 Zip It Rouge från Loreal.





De va de hele!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...