02 mars 2015

Sotning med glitter

Lördagssminkningen fick bli lite glittrig, det var ju lördag och jag skulle till jobbet. Tyvärr började mina ögon krångla... vilket de gör allt som oftast nu för tiden, och jag hade en total "gråtattack". Allt glitter var i princip borta när jag kom till jobbet och jag hade luckor i skuggorna lite här och där. Well, well....





Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: gråbeige skugga från Loreals La Palette Nude 01 Rosé.
Öve hela ögonlocket: Carbon från MAC.
Under ögat: penna Color Riche Le Kohl 114 Breezy Lavander med Sucker från Taylor Made Minerals ovanpå. Ovanpå det lila glitter från Depend, 
Inre vrån: Spicegold 119 från Nouba samt glitter från Wet n Wild.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.




Bas: Nude Sensation Fluid Foudation 10  Nude Porcelaine från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDra.
Highlight: Wet n Wild Mega Glo Illuminating Powder Catwalk Pink.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Rouge: 06 Pink Blossom från IsaDora.



Läppglans: Sweet Kiss, tappat numret, från Nouba.





Och i helgen åkte det vattenskadade golvet ut... tillbaka till betonggolv och ruta A.  Har inget rinnande vatten, ingen toa, inget ställe att sitta och äta, eller en vettig sovplats... Hjälp, nån som har nåt att hyra ut?? Seriöst...!

Ha de, ha de!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...