23 oktober 2014

Sketch

Gokväll alla! Här kommer ett sent inlägg från mig. Sitter här och klipper med ögonen. Var ju uppe väääldigt tidigt i går morse och for iväg med bilen till verkstaden. Sånt straffar sig, det kommer alltid efter när man varit uppe tidigt, är mycket tröttare idag än jag var igår. Men ja ja... är på väg i säng nu.  Jag har dessutom problem med möss här inne hos mig, vaknar i princip varje morgon (läs; natt...) av att de springer omkring och prasslar och gnager. Har gillrat fällor och sedan i lördagsnatt har jag lyckats fånga sju stycken... De håller mig vaken. Driver mig till vansinne. Så är det när man bor på landet ;-).

Lite vinröd/rosa aktig sminkning idag... 




Primer: Color Riche Fixing & Unifying Eyeshadow Primer från Loreal, samt på rörliga delen av locket Sephora Velvet eyeshadow Plum Velour 07.
Highlight: Vanilla från MAC.
Yttre och inre vrån: Sketch från MAC.
Mitt på locket: Mineral Eyeshadow Powder G01 från IMYS.
Eyeliner: Super Liner Carbon Gloss Extra Black från Loreal.
Kajal: Eyestudio Lasting Drama Gel Liner 01 Black från Maybelline.
Mascara: Volume Millions de Cils från Loreal.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil från Yves Rocher.
Highlight: Mineralize Blush Just A Wisp från MAC.
Rouge: Sin från Nars.



Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Color Riche Brillant de Rose 328 från Loreal.




Det var det hele!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...