21 oktober 2014

Lila med Make Up Store

Well folks... I morgon är det tidig purrning. Ska vara hos bilmecken klockan åtta på morgonen, har en timmes bilresa dit och måste hinna sätta på mig sminket innan jag åker. På min bilnyckelring hänger en liten platta som det står "I don´t do mornings" på. Då kan ni gissa vad jag tycker om att gå upp tidigt på morgnarna... Inte, med andra ord. Nåja, nu måste jag få till bilen, lite bromsar där bak som ska fixas, annars så har jag körförbud per första november och det går ju inte för sig. Så det är bara till att upp och hoppa i morgon.

Så i morse då, inte så värst roligt smink... bara matta skuggor, som är snyggt i och för sig, men lite färglöst blev det. Anyway...




Primer: Color Riche Fixing & Unifying Eye shadow Primer från Loreal.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Rörliga delen av locket: m/s Lavendel från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Endless från Make Up Store.
Under ögat: penna från Wet nWild Amethys med Endless ovanpå.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Volume Millions de Cils från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.



Primer: New Nude Magic Blur Cream från Loreal.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Wet n Wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight:  Luminance från E.l.f.
Rouge: Plummy från Nyx.




Läppglans: Too Faced Luster Liner Pearl Effect Lip Pencil, inget namn på färgen.... men rosa.




Tjaha, så nu är det dags att nana kudden hörrni.

Sweet Dreams!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...