03 december 2013

Lila sotning med Sephora

Halloj alla... helgen har kommit och gått, det går lika fort igen och jag har återigen en lååång jobbarsträcka att se fram emot, ledig på torsdag men sen jobbar jag ytterligare sex dagar i sträck... suck! Men jag har ändring i schemat att se fram emot efter nyår och jag fick ledigt på julafton utan att ens be om det... sååå himla skönt.
 
Sminket nedan är från igår, måndag... jag hade sovmorgon och började inte förrän elva på förmiddagen. Lilla jag gillar att sova så jag fick ju i alla fall ha det lite bråttom då jag inte orkade upp ur sängen he he. Så, en snabb mörklila sminkning fick det bli.
 
 
 

 
Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion och Ultra Violet från Sleeks Primer palett.
Highlight: "Grädde" från .färg (Makeupstudion).
Strax ovanför globlinjen/nedre delen av brynbenet:  m/s Smog från Make Up Store.
I globlinjen: e/d x-ray från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Full Moon Romance från Sephora.
Under ögat: penna Purple från Wet n wild med Full Moon... ovanpå.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Primer: HD High Definition Primer från Make Up Forever (fick ett litet prov på Sephora, gillar inte doften).
Bas: 10HR wear perfection Foundation 22 clair light.
Puder: One från Sleek.
Rouge: Cool Dusk från The Body Shop.
Highlight: från Wet n Wild.
 
 

 
Läppenna: över hela munnen 42 Plum från IsaDora.
 

 
 
 
De va de hele...

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...