01 december 2013

Glittersminkning

Tystnad från mig ett tag... såå trött på kvällarna. Tappar gaisten emellanåt. Men nu är jag här, så sminket från i torsdags är detta. Hade en ledig dag då efter att ha haft mitt sexdagarsmaraton på jobbet. Hade bestämt träff med en kompis inne i stan, lite fika och hon shoppade lite julklappar. Det var lääänge sedan jag sprang en dag på stan, så det var mysigt. Själv shoppade jag bara mitt årliga glöggte, inga sminkinköp alls :-(...
 

 

 
Primer: På brynbenet, Eyefix från Face. På rörliga delen av locket, primern som hör till glittret från Sephora... "Glittering Eye Duo".
Highlight: Vanilla från MAC.
Globlinjen: gammelrosa färg från Wet n wilds palett Petal Pusher.
Yttre och inre vrån: Sketch från MAC.
Mitt på locket: glitter från Sephora Glittering Eye Duo 04 Fuchsia.
Kajal: gel liner Black från Maybelline.
Under ögat: penna Amethyst från Wet n wild med Sketch ovanpå.
Eyeliner: liner Express från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Bas: 200 ivory från Mary Kay.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: glömt vilket...
Highlight: Skimmerpuder Centerstage Collection Fergie från Wet n Wild.
 


Läppglans: Crystal Glitter Aquarius från Viva la Diva.

 
 
 
Jaha, så var första advent här då... fort går det. Har inte riktigt fattat att advent är här, ingen glögg har det blivit... men jag hinner väl ta igen det kan man tänka...
 
 
Ni får ha en skön advent alla, ta det lugnt med glöggen ;-).
 
 
Ha de, ha de!

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...