02 september 2013

Söndagssminket

Jobbar helg har jag haft som sagt var... tungt och slitsamt, myyycket folk och för lite personal... Helt slut när jag kom hem igårkväll. Jobbade min andra helg i rad. Detta var i och för sig ett undantag, jag behövde skifta mina jobbarhelger så det krävdes två jobbhelger för att få till stånd bytet, det blir bättre för mig och barnen efteråt, så den smällen tog jag gärna, lite extra OB-ersättning tjänade ju dessutom på kuppen ;-).
 
Ja, detta var då jag igår, söndag... orkade inte lägga upp bilderna igår.
 
 

 
Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Potion Primer.
Highlight: Opalesse från MAC.
Inre vrån: nr 311 från Nouba.
Yttre vrån och upp över globlinjen: m/s Dramatic från Make Up Store.
Yttre "V:et": lite svart skugga (Carbon från MAC).
Under ögat: penna Smoke från Make Up Store med Dramatic ovanpå.
Eyeliner: Gel liner Black från Make Up Store.
Kajal: gel liner Black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
 
Bas: 200 Ívory från Mary Kay.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: Blushon Bubble 122 från Nouba.
 

 
Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Black Caviar, Kicks eget märke.

 
 
Det var alles, nu ska jag susa iväg på föräldramöte... får se om dagens smink kommer upp senare ikväll eller om tröttsvackan tar överhanden ;-).
 
Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Oceanic Palette - Ace Beauté

Den här paletten har jag spanat in i många år. Har alltid velat ha den men fraktkostnader från det här företaget är svindyr. Och på det komm...