02 september 2013

Regent Choco d'or

Gokväll alla... lite tystnad har det varit från mig i några dar. Har jobbat hela helgen, är totalt slut när jag kommer hem, mycket folk, lite personal = trööött! Har inte orkat lägga upp nåt här. Men nu har jag gjort min jobbarhelg, andra helgen i rad, ledig i morgon så nu tar jag mig samman och lägger upp lite här. Så detta är sen en par dagar tillbaka alltså.
 

 

 
Bas för skuggorna: paint pot Painterly från MAC.
Highlight: ljus skugga från namnlös 88-palett.
Rörliga delen av locket: m/s Regent från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Choco d'or från Make Up Store.
Eyeliner: liner Express från Maybelline.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.


 
Bas: 200 Ivory från Mary Kay.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.
 

 
Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Festival från Make Up Store.
 


De va de hele!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...