26 januari 2011

OPI - Ate Berries in the Canaries

Detta är vad som sitter på mina naglar just nu. Det har suttit i ett dygn när bilderna tas, så det ser lite skavigt ut som ni ser. Jag sliter oerhört mycket på lacket (och naglarna med för den delen). Det blir ju så när man rotar och river i kartonger och jobbar mycket med händerna på dagarna. Hos optikern använder vi en del rödsprit när vi gör rent glasögonen från markeringar och sånt, och det tar ju bort glansen på lacket på direkten.


´

Lite somrig färg kanske, men vem vill inte ha sommar nu, jag bara undrar?? Åt bubbelgumsrosa hållet, fast med lite lila i, så inte riktigt ändå.



Med blixt och utan blixt...



Och med en tjusig blomdekoration som tillbehör.... skoja lite bara. Fick en liten kruka med det här arrangemanget i av min nya svägerska när jag var i Småland i helgen, för att jag hade fyllt år. Jaa, och paket av svärföräldrarna fick jag också. Det kom helt oväntat, hade verkligen inte förväntat mig det av dem, vi känner ju knappt varandra. Det var otroligt gulligt av dem tycker jag. Tja, man får ju liksom nya svägerskor, svärföräldrar och allt sånt när man träffar någon ny, dom kommer ju liksom på köpet. Mina "nya" är supergulliga och härliga människor och jag är så glad att jag fått lära känna dom också!

3 kommentarer:

Bitte sa...

Kul med oväntat firande:) Jag blev förtjust i färgen på lacket.

marinamake sa...

SminkJante! Ja det var det verkligen! Visst är färgen läcker!

marinamake sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...