29 januari 2011

Rosa med Coastal Scents

Det blev en rosa sminkning igår. Jag och rosa är inte kompisar. För ganska länge sedan hade Sminkan och jag en rosavecka där vi gjorde rosa sminkninar för att komma över vår "rosaskräck". Well, jag trivs fortfarande inte i rosa ögonskuggor, men känner väl ändå att det är okej även för mig att ha de. Men jag känner mig som en skär gris... ;-).

Nåja, jag använde min nya Smokeypalette från Coastal Scents. Ska se om jag hinner fota mina nya grejor därifrån i morgon när det är lite dagsljus. Är ju sällan hemma i dagsljus så jag får passa på imorgon när man är ledig.





Som sagt, samtliga skuggor är från Coastal Scents. Eyelinern som vanligt Liner Express från Maybelline, kajal från Joe Blasco och mascaran är the Falsies från Maybelline (jag gillar inge borsten). Har använt en svart penna under ögat från IsaDora.

Basen är Wonder Finish makeup från Maybelline och pudret från MUS. Rouget 03 Plummy från Nyx.



Läppenna från MUS, Russian Bordeaux och läppstift 595 Iced Plum från Cover Girl.




De va de hele!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...