04 januari 2011

Go fortsättning!

Jul och nyår har kommit och gått.... jag har varit väldigt oaktiv på bloggen. Håller kanske på att tappa stinget möjligen, jag vet inte... i allafall så har jag haft en härlig jul och ett härligt nyår. Har jobbat några dagar men är ledig igen fyra dagar över trettonhelgen. Jag fyller år på torsdag så familjen och nya älsklingen kommer för att fira mig lite. Jag har städat och bakat tårtor hela kvällen ;-)!

Tyvärr så blir det ingen färgsprakande start på mitt första inlägg för i år, rikigt gråtråkig faktiskt. Det är är nåt neutralt jag gjorde i mitten av december... ni får hålla till godo för jag har inget annat att bjuda på, har varit urusel på att fota på sistone.




Bas för skuggorna: Eyeshadow primer från Lumene.
Highlight: Moonstone från Mary Kay.
Över rörliga delen av locket: Granite från Mary Kay.
Yttre vrån: den mörkaste delen av Sminkan från Brite Bird.
Eyeliner: Gel Eyliner Black från MUS.
Mascara: Volume Express Lift Up Mascara från Mascara.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.


Primer: Crystal Radiance Primer från Lumene.
Bas: Medium Coverage Foundation från Mary Kay.
Rouge: Sunny Spice från Mary Kay.
Ha det gott alla!

2 kommentarer:

Emma P sa...

God fortsättning till dig också! Kul att ha dig tillbaka:)

marinamake sa...

Emma P! Tack vad snäll du är... nu ska jag verkligen försöka kamma till mig med bloggen!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...