06 november 2010

Lancome

Jag shoppade tre nya skuggor häromdagen.... från Lancome. Så dyra så jag blev alldeles svettig! Men jag hade en rabattkupong och ett presentkort, så jag kom undan med halva priset så då kändes det okej. Det var ett sånt där "jag-kan-inte-leva-utan-dessa-"- moment, totalt habegär. Jag bara dog av promobilden, måste ha! French Coquettes heter kollektionen och jag föll som en fura för bilderna, det fanns ingen återvändo!

Nu är jag ju inte ens i närheten av promobilden... men never the less så är skuggorna helt überläckra. Fullständigt späckade av glitter och otroligt metalliska, me like!




Highlight: m/s Muffin från MUS.
Inre vrån: Urban Silver från Lancome.
Mitt på locket: Cherry chérie från Lancome.
Yttre vrån: Black Macadam från Lancome.
Eyeliner: Macroviolet från MAC. Det blev inget bra, för den är så nära Cherry Chérie i färgen så den syns knappt.
Mascara: Volume Express Lift Up mascara från Maybelline.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.



Bas: Medium Coverage Foundation Ivory 204 från Mary Kay. Första gången jag testar detta märke...
Puder: Milk från MUS.
Rouge: Noubas Blush on Bubble nr 52.


Har glömt vad jag tog på munnen, men nåt från MUS har jag för mig...


De va de hele... ska testa en ny sminkning med de här skuggorna för jag blev inte riktigt nöjd. Måste "känna in" dem liksom, om ni fattar vad jag menar...
See you!

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Supersnyggt! Lancome är en fulingar när det gäller att väcka begär =)

Ninni sa...

Superfin sminkning! Men varför får vi inte se skuggorna på bild? Jag ääääälskar produktbilder!

roxcat sa...

Jättefin sminkning! Blev nyfiken på skuggorna, men det är nog bäst jag låter bli för plånbokens skull.. =)

Emma P sa...

Ser superläckert ut! Och du måste visa skuggorna i askarna med! blev himla nyfiken nu:)

marinamake sa...

Kerstin! Tack! Förutom ett traderaköp en gång är det första gången jag köper Lancomeskuggor. Jag är supernöjd!

Ninni! Tack snälla! Det kommer, det kommer...

Roxcat Tack! Jaa skuggorna är fina, trots rabattkupong och presentkort så sved det i plånboken ändå ;-)!


Emma P! Tack! Då är det väl bäst att jag stillar nyfikenheten, så att du inte förgås...;-)!

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...