08 november 2010

Ashes

En annan ny skugga i min samling är Ashes från Make Up Store. En otroligt snygg gråblå skugga. Perfekt till sotning tänkte jag när jag köpte den. Men när jag väl testade den så tyckte jag att den är för ljus för att kunna bli en ordentlig sotning, men det spelar ingen roll, den är snygg som den är ändå.




Har bara använt Ashes över hela locket och öven under ögat. Eyeliner är Liner Express från Maybelline. Kajal Ultramatte Black från Joe Blasco.


Lite tråkig sminkning kanske... men den matchade ju min tröja iallafall, ha ha!

Jag har bra minne men kort, så jag har ju inte en susning vad jag använt för resten, så ni får väl bara kolla in bilderna.



Ha de!

3 kommentarer:

Bitte sa...

Vilken grym färg. Superdupersnyggt!

Ninni sa...

Håller med SminkJante, superfint och dunderhärlig färg.

marinamake sa...

SminkJante! Det är en helt underbar blå färg, även om den är lite för ljus för sotning i mitt tycke, men läcker är den. Tack!

Ninni! Tack vad snäll du är!

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...