05 november 2010

Sent om sider...

Tja, jag lovade visst att komma med ett inlägg i måndags, efter min Smålandshelg.... som vissa har påpekat ;-), så blev det inte så... tiden flyger och jag har fullt sjå på kvällarna, trött e man också... nåja, då får ni stå ut med flera inlägg på raken istället!


Jag har haft ett ljusgrönt glitterlack från Nubars Sparkle collection på naglarna i veckan. Så här kommer en av de gröna sminkningar jag gjorde till det lacket.






Nu kommer jag ju inte exakt ihåg, men det är väl inte så noga... vad jag använt menar jag.
Den inre ljusgröna är 562 pistage från VLD. Mitt på locket ligger en annan grön från Manlypaletten. Yttre vrån har jag lagt den mörka gröna 610 Dark Grön från VLD. Eyeliner Liner Express från Maybelline. Vit kajal och maskara från Maybelline.


Blev ingen helhetsbild... tråkigt inlägg, men det kommer mera...
Ha de så länge!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Oh äntligen, som jag har längtat:).

Kramkram

marinamake sa...

Ulrika! Kram på dig med!

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...