23 augusti 2010

Nfu Oh - Nail Mail




När det var Nfu Oh hos Nail Mail härommånaden, kunde jag inte hålla fingrarna i styr. Jag älskar de här lackerna, flaskorna är så söta så man dör, så bara det får mig att vilja ha hela alltet. Och de finns ju dessutom i en flod häftiga färger. Kvalitén på lackerna kan jag egentligen inte uttala mig om, dels för att jag bara äger fyra flaskor sedan innan, så jag har inte testat allt för mycket. Och dels så sitter ju inte nåt enda lack mer än två dygn på mina stumpar hur som helst.


Nåja, det blev sju nya i samlingen den här gången.



Flakelack: 054, 056 och 53.



67 och 069.




115 och 122.

Just nu är det nr 67, det silvriga som sitter på mina naglar och jag har fullt sjå att kunna bestämma mig vilken jag ska testa härnäst, de är så läckra allihopa!
Jag får fundera en stund till...

2 kommentarer:

Sminkan sa...

Fina färger! Visst är det kul med lack!

marinamake sa...

Sminkan! Ohh jaa visst är det, har fullt sjå att inte vilja ha allt!

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...