23 augusti 2010

mera Barry M

Så sprang det iväg en helg igen... tiden går så fort. Har haft kärleken här i helgen och vi har bara myst och tagit det lugnt. Å ja lite kräftor hann vi få i oss på lördagkvällen, tillsammans med mina arbetsgivare på leksaksaffären. Tack för en trevlig kväll!

Sminket är från i fredags, sen bidde det inget mera den när helgen... inte som fastnade på bild hur som helst.



Highlight: m/s Take Off från MUS.
Över rörliga delen av locket: nr 24 från Barry M.
Yttre vrån och längs med globlinjen: nr 97 från Barry M.
Under ögat: penna från MUS, Silver Soil med skugga ovanpå.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.
Mascara: Stiletto Volume från Maybelline.


Bas: Superstay 24h från Mahybelline.
Puder: Milk från MUS.
Rouge: Seashell från MUS.
Bronser: från The Body Shop.



Läppenna: 54 Bordeaux från Maybelline.
Läppstift: Devil från MUS.



Tja jag vet inte vad jag lyckats göra med frisyren, långa testar som hänger åt fel håll.... ha ha BAD hairday!


Ha de, ha de!

3 kommentarer:

Emma P sa...

Shit vad snyggt, alltså fan vilka läckra skuggor!

Bitte sa...

Det här var supersnyggt!

marinamake sa...

Emma P! :-) he he tack! Färgerna är verkligen läckra. Sobra tycker jag. Skulle bli lite coolt att göra en partysminkning med dem.

SminkJante! Tack snälla!

Monteverde Cloud Forest Palette - Nomad Cosmetics

Jag fick för mig att jag skulle spela in videos där jag använder paletter från Nomad. Tänkte att jag gör två looker med varje palett. Har ju...