10 maj 2010

Lila igen!

Hoppsan sa... det blev visst en till lila sminkning, det var inte meningen. Insåg inte förrän jag laddat upp bilderna att det blev same same. Den här från januari... alltså legat och skramlat i arkivet.




Highlight: Mystic från Face.
Inre vrån: m/s Ballade från MUS.
Mitt på locket: 056 (lila) från Lanmei.
Yttre vrån och globlinjen: m/s Flamenco från MUS.
Under ögat: penna från Gosh, Purple Stain med Flamenco ovanpå.
Kajal: Snowflake från MUS.
Eyeliner: Gel eyeliner Black från MUS.



Bas: Dream Satin Liquid från Maybelline.
Puder: Löst puder från MAC.
Rouge: Rose Diable från Bourjois.



Läppenna: Magenta från MAC.
Läppstift: 507 från Wet n Wild.



... och så lila glajjer så klart!
Snabbt inlägg på lunchen, har ju så nära att jag hinner hem och äta nu för tiden, så himla skönt! Men nu måste jag rusa tillbaka, det kommer säkert nåt mera från mig ikväll skulle jag tro. Ha en skön eftermiddag!
Sminka lugnt!


6 kommentarer:

liloo sa...

really nice look, well blended, love it.
With the glasses is perfect as well ^^
xoxo

3tjejer.se sa...

Hej min vän!

Vi har tyvärr inte din mail adress skulle vara jätte kul om du kunde skicka den till oss så vi kan få tag på dig gällande andra event!
Nu vill vi bjuda in dig till en fantastisk kväll med make up store skicka din mail adress till kristina@3tjejer.se så kan vi bifoga inbjudan till dig!

Du har vart en mycket uppskattad bloggflirt hos oss på 3tjejer.se! Fortsätt blogga som du gör!
Därför vill vi på 3tjejer.se hemskt gärna bjuda dig på en fantastisk kväll tillsammans med Make Up Store! Med råd, tips, inspiration, nya produkter, sommartrender, smink, skratt och mingel!

OSA senast den 17 maj till mig på Kristina@3tjejer.se

Många varma hälsningar
// Kristina

Emma P sa...

Du ä ju toppenfin i lila så vad gör väl det... Gillar ditt smink och gillar lila!

marinamake sa...

Liloo! Thank you! I really love all kind of purples... so of course I have purple glases too!

3tjejer! Har mailat dig, tack tack!

Emma P! Tack snälla! Jag tror att mitt hjärta är lila, ha ha!

Sminkan sa...

Läckert! Du är så vårfräsch och fin här!

marinamake sa...

Sminkan! Tack, ja men nu längtar man ju efter lite vårigt!

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...