10 maj 2010

Till lila smink, lila naglar...

Detta har jag haft en par tre dagar nu.... satt ovanligt bra för att vara mig, som måste byta lack varannan kväll för längre än så sitter det inte på mig någonsin. Detta lyckades nog hänga med i tre dagar faktiskt, världsrekord!



Knäppte bilderna utomhus, men det var ju nermulet så det hjälpte ju inte.



Ja, det är ju alltså lack från Viva la Diva, höll på att glömma. Det ingick i min lilla köporige jag skrev om häromdagen. Nr 61. Man kan ana ett turkost skimmer, så det var det som fick mig att göra den turkoslila sminkningen två inlägg längre ner.

5 kommentarer:

liloo sa...

nice notd ;)
purple is quiet the summer colour ;)

marinamake sa...

Liloo! Well, to me its purple all year around ;-)!

marinamake sa...

Sminkan! Tack!

Emma P sa...

Jag har aldrig testat VlDs lack, men jag är lite sugen faktiskt. Detta var fint och låter ju toppenbra med hållbarhet också:)

marinamake sa...

Emma P! De är ju inte så dyra så det kan ju vara värt ett försök kanske ;-)!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...