07 oktober 2022

Féte de Provence / Ghost Pepper

Jag tänkte delta i en collab med en kvinna som jag följer på Insta. Hon lade upp en bild som inspiration och i morgon den 8:e ska den publiceras på Insta. I morgon håller jag på med att hjälpa mamma att flytta så jag hinner inte göra en sminkning i morgon. Så, jag gjorde den idag och lägger upp den på Insta i morgon, för det ska jag nog hinna. Inspirationsbilden ser ni nedan, vet inte om jag lyckades få till färgskalan... men detta är i allafall resultatet.



Fétes de Provence Palette från Juvia's Place
Ghost Pepper Palette från BH Cosmetics.







Bas för skuggorna: That Base! från Gloss Gods.
Skuggor från Fétes de Provence Palette:
Champ de Lavande
Marché de Provence
Hautes-Alpes
Skuggor från Ghost Pepper paletten:
Extra Spicy
Caliente
Boiling Point
Linje längs globlinjen: Cake It! Duo Chrome Liner Attraction från Arttitude Cosmetics.
Highlight i inre vrån samt under brynet: Flame Thrower från Ghost Pepper paletten från BH Cosmetics.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Lösögonfransar: okänt märke.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Sensory Overload från MAC Cosmetics.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Multi Chrome Discolighter Studio 54 Hot Shot från Nomad Cosmetics.
Blush: Sunlight Love Blusher Roseate Love från Oden's Eye Cosmetics.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Gjorde faktiskt ytterligare en look efter den här, så den kommer strax.

Inga kommentarer:

Friendgiving Palette / Unity Palette - Saints Angels Sinners

Sminket från igår. Jag jobbade från åtta på morgonen till åtta på kvällen, plus stannade kvar efter jobbet för lite pizza och bubbel. Vi had...