08 maj 2024

Friendgiving Palette / Unity Palette - Saints Angels Sinners

Sminket från igår. Jag jobbade från åtta på morgonen till åtta på kvällen, plus stannade kvar efter jobbet för lite pizza och bubbel. Vi hade invigning av nya butiken så vi firade lite. Åkte hemifrån tjugo i sju på morgonen och kom hem halvelva på kvällen. Helt slut! Men det var en fantastisk dag! Men tja, jag behöver väl inte ens beskriva hur trött jag var. Min chef gav mig tillåtelse att börja två timmar senare idag onsdag... jag tror inte jag hade orkat upp  annars. Höll knappt på att orka upp ändå.

Hur som helst så är här looken från invigningsdagen igår.




The Friendsgiving Palette och The Unity Palette från Saints Angels Sinners.








Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från Friendsgiving paletten.
Soul Sisters
Jello Mold
Skuggor från Unity paletten.
Equality
Solidarity
Love
Highlight i inre vrån: Twinkling Dows från Sugar Drizzle's On top of the mountains & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Electrify från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Purple Haze från Saints Angels Sinners.



Primer: Multi Effect Makeup Primer från Zeesea.
Bas: Absolute Face Base Utterly Fresh 01 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Light Loving Illuminator Shining Star från Mii Cosmetics.
Blush: Mineralize Blush Sakura från MAC Cosmetics.



 Ses snart!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...