07 oktober 2022

Poison Apple Palette - Unearthly Cosmetics

Har varit hemma idag igen. Foten gör fortfarande ont, men går att gå på. Vi får se hur det går med flytten i morgon. eller snarare hur det är när flytten är klar...  Anyhow så gjorde jag ytterligare en look idag. Tog fram min fina Poison Apple palett som jag fått skickat till mig av Danielle i England. Så himla snällt. Tre paletter har hon skickat till mig faktiskt. Den här är den mest höstiga av de tre.



The Poison Apple Palette - Unearthly Cosmetics.






Bas för skuggorna: That Base! från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Golden.
Yttre vrån: Rotten samt Empire.
Mitt på ögonlocket: Black Diamond.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Granny Smith.
Eyeliner: från Arttitude Cosmetics Split It Painter's Paradise Palette.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Laser Glazer från Kaleidos Makeup.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Melted Chocolate Liquified Long Wear Lipstick Chocolate Cherries från Too Faced.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Space Age Highlighter Laser Glazer från Kaleidos Makeup.
Blush: Posh från Make Up Store.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



I morgon kommer jag inte hinna med nåt smink och vi hoppas på att vi ska hinna köra allt i morgon så om vi lyckas med det så blir det väl kanske en look på söndag, vi får se. 

Synes!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...