09 januari 2018

Lightyear - Fenty Beauty Galaxy Palette

Jag fyndade lite på Sephora härom dagen. Nämligen Rihannas Fenty Beauty Galaxy Palett. Nedsatt på rea. Jag hade gått där och klämt och känt och de hade ganska många kvar, funderade på om jag skulle ha is i magen och vänta och se om den möjligen skulle sänkas lite mera. Men till slut kunde jag inte hålla mig och slog till ändå.

Såå fina skuggor. Otroligt skimriga och många fina färger. Har länge gått och tittat på Too Faced Glitterpalett, vet inte exakt vad den heter, men den har inte lika många färger i sig så den här är nog faktiskt lite roligare.

Så, jag var så klart tvungen att inviga den i morse.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Lock It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Lightyear från Fenty Beauty Galaxy paletten.
Yttre vrån: Carbon från MAC.
Dutt i inre vrån: Helia från Anastasia Beverly Hills Aurora palett.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: LA Splash Valentina. Det här är nog ett av mina sämsta läpprodukter. Den har en extremt torr känsla, och samtidigt klibbig. Om man kniper ihop läpparna så fastnar färgen från överläppen på underläppen så att all färg sitter på undeläppen och inget alls däruppe. Märkligt... obekvämt och man springer ständigt och kollar spegeln att allt ser okej ut. Inte bekvämt.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Infallible 24H  Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Coleurs Nature Duo Poudre Soleil 01. Hâle léger från Yves Rocher.
Highlight: Helia från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Blush: Floral Blush Bahama Bronze från BH Cosmetics.




Jag har haft en lååång arbetsdag, sov dessutom så jäkla illa så nu blir det tidigt sänggång. Har allvarliga problem att hålla ögonen öppna. 

Så, natti natti!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...