Gårdagens look, jag ligger ständigt en dag efter här. Inte för att det spelar någon roll. Vi skulle ha den där fotbollströjan på oss igen på jobbet men jag kände inte för att göra en totalt blågul sminkning igen. Så det fick bli nån sorts hybrid... eller tja, inte blågul alls faktiskt.
The Mantra Palette och the Ice Maiden Palette båda från Beauty Moon Cosmetics.
Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från Mantra:
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sage.
Över rörliga delen av ögonlocket: Aura.
Under ögat: Celestial.
Skuggor från Ice Maiden.
Längs globlinjen samt yttre vrån: Friction.
Dutt i yttre vrån: Fever.
Highlight i inre vrån: Snowed In.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: the Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hill.s
Glitter gloss nr 8 från Beauty Moon Cosmetics.
Primer: Hydrationg Skin Refreshing Primer från Essence.
Bas: Soft Touch Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Azura Shine från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Pressed Compact Blush Divine från Beauty Moon Cosmetics.
Ses i morrn!











Inga kommentarer:
Skicka en kommentar