10 januari 2018

Midnight Bolt - Fenty Beauty Galaxy palette

Så jag fortsätter att testa min nya palett från Fenty Beauty. Slog till på en blå skugga. Så himla många fina färger i paletten att jag har svårt att bestämma mig vilken jag ska ta på morgonen när jag håller på. En i taget...




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay samt Molten Eye Pen Blue Planet från HM.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Midnight Bolt från Fenty Beautys Galaxy palett.
Dutt i yttre vrån: Carbon från MAC.
Dutt i inre vrån: Orion från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Eyeliner: Superliner Extra Black Gloss från Loreal samt Heavy Metal Glitter Eyeliner Spandex från Urban Decay.
 Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Retro Matte Liquid Lipcolour Atomized från MAC.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: FitMe 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder:  Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Orion från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Blush: Blush Ombre Vintage Grape från MAC.




Så i morgon väntar en ledig dag, såå himla skönt. Tänker inte göra något särskilt alls. Bara vad som faller mig in. Kanske en sminkning... kanske...


2 kommentarer:

Lotta sa...

Fin sminkning med en härlig blå färg!

marinamake sa...

Lotta! Tack!

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...