11 juni 2017

After Dark - Urban Decay

Lite smink från innan helgen. Här kommer en enkel blå sotnig. Har använt Urban Decays senaste After Dark Palett. 




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Paralyzed från Urban Decays After Dark Palett.
Dutt i inre vrån: blå skugga från E.l.f Cosmetics Eye Transformer Palett.
Kajal: penna Cool Mood från LH Cosmetics.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.




Velvet Lip Cream Pep Talk från HM.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Dream SunGlow 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Candle light Glow Rosy Glow från Too Face.
Blush: Wonder Blush Goddess från Make Up Store.




Ny arbetsvecka väntar, jag har tidiga "kliva-upp-klockan-fem" - morgnar hela veckan... hate it. Så nu får jag krypa i säng. Hade ett inlägg till att lägga upp, men jag får ta det i morgon.

Natti!

Inga kommentarer:

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...