07 juni 2017

Lightyear - Urban Decay

Snabb grön sminkning i morse. Hade en sån där fakirmorgon igen, dvs upp vid fem, borde vara olagligt, jobba sent på det och så lite ärenden efter jobbet så har jag inte mer än en timme eller två på mig när jag kommer hem innan jag måste lägga mig, suck. Så här kommer ett snabbt inlägg. Lite grönt med Urban Decay.




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Vanila från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Copperplate från MAC.
Över rörliga delen av locket: Lightyear från Urban Decays Moondust palett.
Dutt i inre vrån: c/s Gravity från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: penna Calm Mood från LH Cosmetics.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Cosmo från Make Up Store.
Läppstift: Retro Matte Flat Out Fabolous från MAC.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Glam Bronze Trio Eclat Soleil 201 Harmonie Blonde från Loreal.
Highlight: från E.l.f Cosmetics har tappat namnet från förpackningen.
Blush: Blushon Bubble nr 50 från Nouba.




Så nu får jag väl krypa till kojs då, och börja om från början i morgon igen... natti, natti!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...